Tässä vähän väliaikatietoja joulukalenterista. Minä olen hirveän järjestälminen ihminen, joten pidän nää kaikki niinsanotusti täällä blogissa ylhäällä. Paketit lähetetään sitten jossain loka-marraskuussa? Paketit lähetään sitten kirjekuorissa, paitsi tuota tilkkutiinan mietin vielä sillä minulta hänelle menee 8 luukkua. :) Eli tällä kirjekuori systeemillä yritän säästää mahd. paljon postikuluja, sillä teen myös Nukkekoti Kirvesmäen Jaanan kanssa kokonaisen joulukalenterin. Oon mukana ekaa kertaa tässä vaihdossa, eli ne jotka ovat olleet viimevuonna vaihdossa mukana voisivat vähän minua neuvoa miten tämä lähetyshommeli toimii? ;) Essi ja Ninni sit tietää et ei tarvii mulle lähettää, annetaa vaa koulussa ja sä Essi annat Iidan kautta, ja mä Iidalle. :) Tilkkutiina, mun osote tais hukkua tässä joten pistätkö sen tähän osoitteeseen: [email protected] Mä oon ihan täpinöissäni tästä joulukalenterista vieläkin. :) Oon näissä jutuissa jo ajoissa tekemässä ja touhottamassa ettei sitten tule kiire pakettien tekemisessä. Noin puolet oon tehny jo kumpaakin kalenteriin.. Jokaiseen pakettiin pistän semmoisen määrän tavaraa/tavaran kun silmältä näyttää hyvältä. Toki myös toisten blogeista oon katellu suunnilleen minkäkokosii ne paketit on. :) Ja paketteihinhan saa pistää itsetekemiä minejä ja ehkä vähän isompiakin sekä ostettuja ja sun minkälaista materiaaleja. Ohjeet on myös tervetulleita, ja jos joku viitsisi, (OISIN TOSI KIITOLLINEN) tulostaa näihin emalikannuihin   kaavat ja pistää samaan pakettiin, sillä en itse ikäväkyllä omista tulostinta. ;( Se joka sen tekee, lupaan pistää hänelle pakettiin pientä plussaa! ;)

Ja osoite missä kannujen kaavat on: www.marliesminies.blogspot.com/search/label/how%20do%20I%20do?updated-max=2009-05-06T13%3A29%3A00%2B02%3A00&max-results=20

Toivottavasti toimii. Ja tässä nämä ihmiset joiden kanssa kalenterin teen: 

1. Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net )

2. Maaru ( www.maarun-maja.vuodatus.net  ) *

3. Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net )

4. Essi ( www.villaruiskaunokki.vuodatus.net ) *

5. Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net )

6. Annave ( www.malakoff.vuodtus.net ) *

7. Ona ( www.ihnanakatu.vuodatus.net ) *

8. Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net )

9. Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net )

10. Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net )

11. Meku ( www.sydanmesta.vuodatus.net ) *

12. Maaru ( www.maarun-maja.vuodatus.net ) *

13. Ninni *

14. Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net )

15. Ninni *

16. Annave ( www.malakoff.vuodatus.net ) *

17. Meku ( www.sydanmesta.vuodatus.net ) *

18. Eija ( www.eijuli.vuodatus.net ) *

19.Essi  ( www.villaruiskaunokki.vuodatus.net ) *

20. Tiitu ( www.tiitunnukkekoti.vuodatus.net ) *

21. Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net )

22. Maaru ( www.maarun-maja.vuodatus.net ) *

23. Tiitu ( www.tiitunnukkekoti.vuodatus.net ) *

24. Ona ( www.ihnanakatu.vuodatus.net ) *

*  = osoite on  minulla, ja minun osoite hänellä

EDIT: Tuli mieleen et jos teillä ei oo mun osotetta nii pistäkää sähköpostia niin asia järjestyy. ;) Muistakaa pistää perään mistä blogista olette, koska olen saanut muutaman postin jossa ei ole ollut muutakuin nimi ja olen jäänyt miettimään että mistäköhän blogista tämä on..