Minulla on ollut inspiraatio kateissa jo muutaman kuukauden. Haluaisin siis pistään ns. ''kilpailun'' pystyyn. Ehdottakaa minulle jotain mitä voisin askarrella mininä. Lupaan ainakin yrittää kaikkia ehdotuksia, mutten takaa että niistä mitään taideteoksia syntyy. Toivoisin että ehdottaisitte minua työskentelemään kankaiden ja puun kanssa sillä olen niiden kanssa niin tohelo, ja ompelukonekkaan ei ole paras ystäväni. Haluaisin kuitenkin oppia askartelemaan puusta, sekä tutustua ompelukoneeseen paremmin.

Tänään kävin myös ystäväni luona ja hänellä oli minulle pieni minipaketti. :) Paketissa oli nauhoja, kankaita, aivan ihania helmiä joista tulee vaikka mitä, esimerkiksi maljakoita. Ja kaiken kukkuraksi suloinen nalle. Kaikki ovat niin ihania ja tarpeellisia, kiitos! Kuvassa nallella on vielä huivi kaulassa, jonka revin jo  pois.

Ja sitten vain ehdotuksia antelemaan! :)