Ei minulla mitään ihmeellistä ollut, kunhan tulin katselemaan miten täällä pärjätään! Vaihdoin sivupohjan ja tämän on taituroinut Blog Valley NHL otteluita olen katsellut ja nukkekotijuttuja väsäillyt. Ihana tunne kun minikärpänen puras ja sit se on ollu sen jälkee menoa. Syntynyt mm. parvisänky, tuoli, koreja ym ym. Mutta niistä lisää huomenna! ;) Ja iskä teki sen, tilas urho-tvn. Ehkäpä mahtavin juttu tällä viikolla! :) Muut jutut on ollu sitten vähän synkempiä.

Mä todellakin ootan mun synttäreitä! Niihin on enään 11päivää. Mutta epäilen todellakin et saan mitään mitä olen toivonut: Omaa tietokonetta (se ois se maailman paras juttu) lahjakortteja, vaatteita, uutta puhelinta, converseja tai omaa rinkkaa. Toivoisin myös jotain ihania tapetteja frutto di rosaan. Kaikkee niit mä oon toivonu. Mun puhelin on vanha, tai siis vaan 2vuotta mut se on ihan kolhiintunu jo. Se kyl toimii hyvin ja sillei.

Mutta kun minä odottelen sitä että on tasan 10 päivää mun viralliiseen syntymäpäivään, voisin pistää teille kuvat siitä mitä mä haluan. ♥

Eli nämä kiitos ja sassiin: