Oli tässä pari päivä netti poikki ja sen aikana sitten sain myös oman koneen, joten päivitystahti tulee olemaan vähän tiheämpi. Nettikatkon aikana myös sain aikaiseksi kaikkia pieniä juttuja nukkekotiin. Osa saattaa mennä joulukalenteriin, mutten paljasta sitten sen enenpää. :)

Joulun karkkipapereista tein  fazerin sinisiä ja geishoja. Paketit pitäisi vielä saada näihin jostakin..

Lisäksi olen tehnyt joulukalenterista saamiini astioihin ruokia erilaisista taikataikina palloista, kuumaliimasta, koristehileistä yms. tavaroista mitä laatikoista löytyi. :) Olen tällähetkellä todella koukussa ruokien tekemiseen niitä syntyy tehdaskaupalla!

Tässä on vielä sitten kaikki viimeaikojen aikaansaannokset yhdessä kuvassa, karkit ainoastaan puuttuvat. Olen tehnyt siis luutia, erilaisia leipiä taikataikinasta (taikinan sekaan pistin korppujauhoja ja kahvinporoja, siitä tuo ihana väri) , kransseja, ruokia, kukkia ja henkareitakin pyörittelin rautalangasta. Näpertely myös jatkuu tänään, kun nukkekotiystäväni tulee kylään ja sitten näperrämme kaikkea yhdessä:)

Tosiaan silloin kun minikärpänen puraisee, kannattaa tehdä. Eli minäkin menen näpertämään lisää noita ruokalautasia. Helppoja ja tosi kivoja tehdä! Teidän muitten blogeista minä olen saannut innostusta tähän omaan näpräämiseeni, kiitoksia teille. Kommentoitikin on jäänyt vähän vähemmälle sen katkon takia. Lupaan parannella tapojani:)