Näinkin ''pitkä'' tämä tauko oli! Viikonloppu alkoi, ja miten ihmeessä se antaakaan niin paljon energiaa ja intoa tehdä jotain nukkekotiin.. Innostuksen lomalla sitten järjestelin konditoriaa uudelleen ja siitähän tuli jopa ihan mukavan näköinen. Konditorian tiskit on tehnyt rakas pappani<3 Konditorian kaikki pikku leivonnaiset yms. ovat joko itsetehtyjä tai joulukalentereista, swapeista ja muista  saatuja :) 

Surkeista kuvista, käpristyneestä matosta ja leivistä jotka eivät pysy hyllyssä voitte syyttää minua. ;)

Asia mihin olen konditoriassa ihastunut, on nuo lamput. Ne on napattu luonnosta, ja valoiksihan ne oikein passelisti käyvät. Takaseinä on myös napattu luonnosta, pihlajan lehtiä kuivatettuna kartongille liimattuna. Päälle kontaktimuovia ja tadaa, valmis seinä!

Nam, kuvasta herahti vesi kiellelle. Joulutortut ovat Pepsin tekemät, pitkula leivät Tilkkutiinalta ja paketeissa olevat herkut Maarulta. Piparit olen itse leikannut kartongista kukkareitttimellä.

Tässä sitten vähän näitä leipiä ja kakkusia, lamppua. Takana näkyy tiski jossa on enkunlakuja, kakkua ja tarjotinta missä keksejä. :) Niin ja pahoittelen vielä kauheaa laatua, niin kiire minulla oli.

Näin se innostus palailee, ja kommentit piristävät päivää ja antavat lisää intoa.. Siispä pystyyn kisa; ehdottakaa minulle kaiken maailma minijuttuja mitä voin tehdä, ja yritän sitten toteuttaa ne. Ehdotuksia saaa pistellä ainakin kuun loppuun saakka.

Innosta piukeana

- Heini -