Tein Villa Tammelan WC-kylpyhuoneeseen tälläisen lastenhoitopöydän. Pesusoikko on tiimarista, muut tavarat pienikamarista. Kukan olen itse tehnyt.

Makuuhuone on tämän näköinen:

Olen suunnitelut tuohon vasempaan reunaan jotain ompelupöydän tapaista, tai sitten kampauspöytää.

Olohuone näyttää tältä:

Tein siis tälläisen sohvan babbutableteista ja pahvista. Pehmuste on tilkkutiinalta saatua kangasta, sisällä vanua. Jokseekin hiomista vielä minun maalauksissa mutta tuohan on ihan hyvä aloittelijalta. :D Lankakori on myös tilkkutiinalta.

Kirjat on puuta ja päällystetty printeillä, maljakko ja ruusu on pepsiltä , norsu on suklaamunasta tullut.

Keittiössä ei ole tapahtunut mitään ihmeellistä, pari keittön kaapistoa olen tehnyt:

Kattila ja paistinpannukin on tultu hankittua.

Tuon alahyllyn pitäisi olla tuossa, ja tuo ylähylly tulee tuonne katonrajaan, sitten joskus.. Nämä siis erottavat olohuoneen ja keittiön sillä väliseinää en jaksanut alkaa uurastaa.

Tältä nukkekoti näyttää nyt:

Parin viimeviikon aikana on minua taas muistettu;

Voitin Even  blogiarvonnan ja paketista kuoriutui pienet ihanat värikynät ja muistilehtiöitä. (anteeksi huono kuva) Paljon kiitoksia!

Sitten Annave  muisti minua emalikannujen kaavoilla ja pienellä suloisella nallella.

Sympaattinen, eiks vaan? Kaunis kiitos tästäkin! Tulipas pitkä postaus tästä, huhhuh. Jos vain olisitte kiinnostuneita voisin pistellä viikolla kuvia Nukkekoti minttulan huoneista. Sanokaahan, sillä en turhaan ala 12 huonetta esittelemään. :) 

Näin siis minä vietin ekan lomapäivän, pyhitin sen mineille. Mites teillä?