Elikkä tarvitsen kaikkien teidän joulukalenteriin osallistuvien osoitteet! Olen hukannut vihkosen missä osoitteet olivat. :( Stiinan minulla on jo mutta Jaanan ja muiden pikku luukkujen tekijät, pistäkää osoitetta [email protected]. Olen nyt siinä vaiheessa että pikku paketit olisi paketointia vaille valmiita. :) Eli osoitteita minulle, ilmoittakaahan jos teiltä puuttuu minun osoite. Pidän tämmöistä kirjaa jotta pysyn menossa mukana:

1.  Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net ) ~

2. Maaru ( www.maarun-maja.vuodatus.net  ) ~

3. Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net ) ~

4. Essi ( www.villaruiskaunokki.vuodatus.net ) ~

5. Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net ) ~

6. Annave ( www.malakoff.vuodtus.net )

7. Ona ( www.ihnanakatu.vuodatus.net ) ~

8. Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net ) ~

9. Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net ) ~

10. Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net ) ~

11. Meku ( www.sydanmesta.vuodatus.net ) 

12. Maaru ( www.maarun-maja.vuodatus.net ) ~

13. Ninni  www.me-and-my-sweet-things.blogspot.com ) ~

14. Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net ) ~

15. Ninni ( www.me-and-my-sweet-thinqs.blogspot.com ) ~

16. Annave ( www.malakoff.vuodatus.net )

17. Meku ( www.sydanmesta.vuodatus.net )  

18. Eija ( www.eijuli.vuodatus.net )

19.Essi  ( www.villaruiskaunokki.vuodatus.net ) ~

20. Tiitu ( www.tiitunnukkekoti.vuodatus.net ) * Linella ( linellanminit.blogspot.com/ ) ~

21. Tilkkutiina ( www.tilkkutiina.vuodatus.net ) ~

22. Maaru ( www.maarun-maja.vuodatus.net~

23. Tiitu ( www.tiitunnukkekoti.vuodatus.net ) * Linella ( linellanminit.blogspot.com/ ) ~

24. Ona ( www.ihnanakatu.vuodatus.net ) ~ Maaru ( www.maarun-maja.vuodatus.net ) ~

Jaanan joulukalenterin luukut  ovat vielä vähän vaiheessa mutta kyllä nekin valmiiksi tulee. :) 

Selitykset merkeille:

*  = osoite puuttuu saapanut omistajalleen ~~ = luukku saapunut minulle

En kyllä malta odottaa joulua! :) 

EDIT: 20.9 Sain kaikki luukut valmiiksi, nyt on siis päkeretty 50 luukkua!

EDIT 12.10

Paketit lähtivät eilen postiin, lukuunottamatta tiitun luukkua koska odotan vielä hänen osoitettaan.

EDIT: 14.10

Kun tässä laskeskelin olen itse mukana kolmessa joulukalenterissa ja 4 irtoluukussa. Kyllä tulee mukava joulukuu, parhaimmillaan samana päivänä neljä luukkua!! :)