Olen tehnyt kaikenmoisia kalusteita nukkekotiin, en jaksa tehdä mitään sen kummoisempia selostuksia pistän kuvat ja kerron vähän mitä olen käyttänyt materiaalina.

Pyykkikori:

Auki:

Kiinni:

Tähän minä käytin vessapaperirullaa, kangasta, nauhaa, tablettia, helmiä, pumpulia ja liimaa. Tästä tuli musta ihan ok, ja tää menee Frutto di rosaan.

Parvisänky:

Tässä käytin tulitikkulaatikoita, puutolppia, pitkiä tulittikuja ja liimaa. Tämä pitäisi vielä maalata, ja tämäkin menee Frutto di rosaan lastenhuoneeseen.

Takka:

(anteeksi surkea kuva) Tein takan vessaperirullasta, pillipurkin kannesta,  foliosta ja tilkkutiinalta saamistani tekonahkan palasista. Mukava tästä tuli ja tämäkin menee Frutto di rosaan.

Frutto di Rosan ruokailuhuoneen edistys:

Itsetekemäni sohva, kori ja matto pääsivät ruokaluihuoneeseen. Tänään ajattelin kokeilla tehdä kenkätelinettä ja yhdistettyä naulakkoa. Mitäköhän siitäkin tulee. :) Äiti lupasi tapedoida talon huoneet kunhan kerkiää, mutta jos oikein kovasti vingun toivottavasti ennen synttäreitä. ;) Voisi kai vedota siihen että on kivempaa jos vieraat näkevät talossa olevan tapetit : )

Lahja ystävältä:

Kaikkia ihania nukkekodin tavaroita taas. Tuo ruukku on erityisesti minun mieleen.

Sain lisäksi tammenterhoja ja näistä saa ihania kuppeja nukkekotiin. :-)

Koruja:

Tein eilen puuhelmistä koruja. Yhden kaulakorun ja 3 rannekorua. Näistä tuli minun mielestä aivan ihanat!

Kaikki joulukalenteri ihmiset jotka ette ole lähettäneet osoitettanne minulle, lähetelkää nyt sillä kohta alkaa tulla hoppu!

EDIT: ILLALLA

Luukut 20 ja 23 ovat vapaana koska Tiitusta ei kuulu mitään. Eli Tiitun luukkujen tilalle voin ottaa toiset luukkujen tekijät. Kuka olisi halukas ottamaan kaksi pikkuluukkua, tai kaksi ihmistä yhdet pikkuluukut? :-)