Tänään pääsin pitkästä aikaa kavereiden kanssa shoppailemaan! ;;> Pääsin toden teolla tuhlailun makuun! Me käytiin vaikka missä kaupoissa mutta vain seppälästä tarttui mukaan tavaraa jos toistakin. Käytiin myös rossossa syömässä ja täytyy sanoa että massut tuli täyteen. :>

Niin ja nyt kuvia vähän niistä ostoksista, olivat kaikki oikeastaan sellaisia mistä olen kauan haaveillut.

Eli tämmönen pipo pipsanen. Oon haaveillu kauan tästä ja nyt löysin tämmöisen- vieläpä kohtuu hintaan.

Kullanväriset eifel torni korvikset.  Jos kyllästyn näihin voin pistää nää nukkekotiin koristeeks. ;>

Kirkkaanpunaset feikkilasit. Ihanat. <3

Ja rusettipanta jonka pistän (varmaankin) koulukuvaukseen. Eli nämä kaikki ihanuudet olen ostanut seppälästä. Ja tässä seuraavassa kuvassa on mun yksi ylpeyden aihe ja silmäterä.

Minun, ei kenenkään muun. :>

Kilkeellä, eli siis siellä partioleirillä jossa oli ne 10 000 ihmistä oli tosi mahtavaa! Vaikka ruuat olikin erikoisia, ja vähän mausteisia kyllä ne minulle maistuivat. ;> 8 vuoden päästä uudestaan!

Tää pikku ystävä kurkisteli faunattaren terraariosta mua. - Osta mut, osta mut. Niin, ois tehny mieli mut kalliita nuo konnat on. Eetu sentään oli ilmainen.

Frutto di rosa sai uuden ovimaton pienikamarista. Nyt vieraatkin voivat pyyhkiä jalkansa ettei kura leviä sisälle!

Mutta ei minulla tälläkertaa muuta olekkaan, koulussa on alkanut rytmit jo palailemaan ja syksy on tulossa kovaa vauhtia. Syksy tarkoittaa myös sitä että alan rakentelemaan tätä minun hyshys. osastoa. Niin tilkkutiina osoitetta [email protected] osoitteeseen. ;> Koulussa on myös esseen kirjoittaminen joten siihenki menee vähän aikaa. Mutta kivaa viikkoa teille ja muistakaa kommentoida!